Cercar
Selecció, formació i gestió laboral per a l'ocupació de persones.
T’oferim un gran catàleg de serveis destinats a cobrir les teves necessitats en matèria de selecció de personal, formació i gestió laboral.
Disposem d'una borsa de treball informatitzada i actualitzada per a contractar personal especialitzat, amb bones actituds i aptituds. Els perfils classificats inclouen cuidadors, personal sociosanitari, personal d'hostaleria, restauració i serveis, i personal auxiliar.
Hi ha dues opcions per apuntar-se: presencialment visitant les oficines amb DNI, NASS, currículum amb fotografia i referències, o bé en línia seguint els passos i introduint les dades necessàries a la borsa de treball en línia.
A les oficines d’ASISgrup disposem d'una aula per a cursos de formació sociosanitària, tècniques de neteja i altres. La formació sociosanitària inclou diversos cursos, com el bàsic d'assistència domiciliària, tècniques pel cuidador/a, afeccions i malalties, i cursos monogràfics sobre malalties específiques com ara l’alzheimer i la diabetis o de coaching per a cuidadors. També s'imparteix formació en tècniques de neteja, com el bàsic de neteja, neteja de vidres i neteja hospitalària, entre altres cursos monogràfics. Altres cursos disponibles inclouen prevenció de riscos laborals i cursos de català a la llar i preparació per a entrevistes de treball.
També oferim un servei d'assessorament curricular per a millorar l'ocupabilitat en tres passos. El servei ajuda a dissenyar i desenvolupar un currículum de qualitat en diversos idiomes i moure'l pel sector que més t'interessi.
T’ajudem en el teu procés de selecció de personal. Comptem amb una borsa de treball àgil, informatitzada i totalment actualitzada per a trobar el perfil que més s’ajusti a les teves necessitats. També podem administrar tots els teus CV des del nostre programa de gestió, sempre actualitzat i amb accés a tots els perfils definits.
A més, som experts en la cerca de personal especialitzat en el servei domèstic per a gent que necessita cobrir les feines de la llar. Disposem de personal que s'adapta a les diferents necessitats de cada client: servei domèstic intern, extern o amb jornades i horaris parcials.
Oferim serveis de gestió laboral per a la contractació i altes a la Seguretat Social del treballador/a social, complint amb el Règim del Sistema Especial dels treballadors de la llar. L'assessorament laboral ajuda als nostres clients a evitar problemes legals i inspeccions, ja que l'ocupació il·legal d'un empleat de la llar és un assumpte seriós i es pot reclamar a través d'una inspecció del Ministeri de Treball.
El nostre servei de gestió laboral també posa a la teva disposició el servei de tramitació de la nacionalitat i l'obtenció i renovació del permís de treball i residència.